dilluns, 25 de gener del 2021

El retorn

 

Uffff… gairebé 2 anys i mig sense escriure al blog!!! I no serà perquè no han passat coses durant aquest temps.

La veritat és que no he tingut gaires ganes d’activar el blog, però ja s’ha acabat. A partir d’ara, us mantindré informats de la meva activitat esportiva.

I començaré pel principi. Aquest 2021 no comença bé. Vaig acabar el 2.020 amb una lesió al genoll i encara l’arrossego. Pel que sembla, és una tendinitis molt forta a la zona del darrere, i és molt molesta. Gràcies a una visita a la fisio, em va dir que tot ve provocat pels tensors dels dits dels peus, que van acumular un gran esforç durant una sortida del 20/12, degut a fer una pujada molt continuada, amb les puntes dels peus!!! Alça Manela!!! No m’ho hagués imaginat mai. El cas és que he de tenir paciència i tornar a l’activitat molt a poc a poc. La setmana passada ja vaig fer 8 km per muntanya a 5.40 min/km, i aquesta setmana he fet els mateixos 8 km a 5.02 min /km. Tot i que durant la ruta la molèstia s’ha fet notar, el dia següent a l’activitat, sembla que el tendó es relaxa més del compte i gairebé no fa mal. Però les tendinitis són molt traïdores, i quan m’ajupo o flexiono massa el genoll, el dolor es fa notar, poc, però es fa notar.

Aquesta setmana torno a tenir visita a la fisio i sembla que ja veig la llum al final del túnel. Em fa molta falta sortir d’aquesta lesió perquè aquest any tinc un repte majúscul: Bastions. Aquesta cursa em té el cor robat. Ja la primera vegada que vaig anar es va neutralitzar a la meitat del recorregut, degut al mal temps. I allà vaig saber que era especial. El següent any (2017) vaig tornar i vaig fer el recorregut marató amb 52 km i 2.900 de d.a. i vaig decidir que tornaria a fer una distància una mica més llarga. El territori el conec, Ripollès, i la motivació no em falta.

Però aquest any començava amb la mala noticia que Bastions desapareixia. La organització de la carrera no podia continuar i plegaven. Quin disgust... ara que volia tornar-hi... La sorpresa va saltar fa poc més d’una setmana, Bastions tornava de la mà d’Ocisport!!! Som-hi!! Aquest any sí!!

Temps després sense participar en curses, i després d’una pandèmia que ens ha ensenyat a viure la vida al dia, que facis el que puguis quan puguis, que no deixis res per demà i que si pots, vols! Doncs som-hi. Inscripció feta! El 5 de juny tinc una cita amb Bastions. 71 km amb 4.709 d.a. Espero que vinguis a animar o fins i tot a córrer una estona al meu costat!!!

Salut i república!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada