dimarts, 6 de desembre del 2011

Dia I. La creació.

Avui estreno blog. Sempre m´ha agradat carregar-me d'arguments per parlar a la gent, però avui dia la gent no escolta. Aquest bloc el dedicaré a parlar una mica de la meva vida esportiva i una mica de la política que ens envolta. I no ho vull tirar cap a cap costat, vull dir la veritat, i vosaltres, els que llegiu, treieu les vostres conclusions. Això ho he escoltat moltes nits abans d'anar a dormir, d'un gran mestre de les ones radiofòniques.

El meu nom és Robert Garrigós, estic molt feliçment casat amb Elisenda i soc un apassionat de l'esport i del Barça. Cap de les dues coses les podria fer sense ella, encara que no amb ella...Malauradament per a mi, és clar...M'encanta trobar reptes i seguir-los fins aconseguir-los. En properes ocasions us explicaré alguns dels millors reptes que he tingut a la meva vida esportiva.
Resecte a la política, us diré que portem dues setmanes amb un nou govern on el líder del partit encara no ha tret el cap per dir ....res. Bueno, l'esperarem, no? No tenim res millor a fer. Mentrestant, vaig pensant en quin serà el primer repte que us expliqui... sobretot per allò de que un bon principi enganxa...



1 comentari: