dijous, 8 de desembre del 2011

Dia II. Ja és un fet, una realitat. Tinc blogg!!

Tot i que les mostres de felicitació i d'interés pel meu bloc no han estat gaires (però les que han estat, ja em valen), continuaré endavant amb la idea. Perque? Doncs perque jo estic convençut i, com en la majoria de coses a la vida, amb això n'hi ha prou.
Sé que us vaig prometre un gran repte per començar, però ho deixaré per un altre dia. Com diu Elisenda, improvisar de tant en tant no va malament.
Ahir, després de nedar gairebé 2 km (1.800 m),  ens vam trobar amb uns amics, en Fèlix i la Miriam, per anar a sopar per Badalona. Vam anar a parar a La Sargantana, un restaurant petit del centre de Badalona, amb caliu acollidor i cuina típica catalana. Com a mostra, aquest Pop a la Badalonina (all i oli amb patata al caliu de base, mmmm). Tot ben regadet amb un vi blanc dels veïns d'Alella, és clar!!




Quan un surt per Badalona, no és estrany trobar-se amb gent coneguda. I així va ser. Em vaig trobar amb un company de feina. Un d'aquells companys que comença a estar en la barrera que separa la companyonia de l'amistat; m'enteneu, oi?
Un cop s'arregla el món, toca fer una copa. Els que em coneixeu, sabeu que no és el meu fort, però de quan en quan s'ha de fer. Està clar que jo ho faig MOLT de quan en quan, però les costums d'un esportista són les que són. És més, crec que jo no hi era. A la foto, em van afegir...

Al final de la nit, passejada cap a casa amb la fresqueta d'una mitjanit ja passada. Tot caminant i recordant gags de la tele (especialment APM?) ens apropem a casa. I això vol dir que la nit s'acaba. Va començar aviat, però quan estàs en bona companyia, mai és d'hora ni mai es massa tard. El cas és que han passat unes 5 hores i no ens hem gairebé assabentat!!!

No us he presentat als nostres amics. La Miriam, era companya de l'Elisenda de la universitat. Una de les seves passions, el seu gos Pachon. És igual de gran que de bó, oi?? A més, és molt graciosa. S'ho pren tot a broma, fins i tot la seva desorientació...és broma Miriam!!!
En Fèlix, un boig dels nens. I amb una solidaritat impagable. Com a mostra, us deixo un video d'un flaixmob que van fer fa poc i que mostra com d'implicat està amb els discapacitats. Enhorabona Fèlix.

Flaixmob Fèlix

Intentaré que a la propera sigui la vençuda i us explico alguna aventureta de les meves. Apa, adéu siau!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada